Follow this blog with bloglovin

Follow Timeless

søndag den 18. marts 2012

Smoothie


Findes der en bedre måde at starte morgenen på? Jeg synes smoothie er noget af det  bedste der findes! Og jeg har en blænder, der er lavet i portionstørrelse, så er det ikke så meget at vaske op. Smart ikke? Smoothie er en god måde at starten dagen på, da det mætter og man får en frisk fornemmelse af det.
Jeg laver faktisk mest smoothies på slump, men I kan få en cirka-opskrift her:


1 kiwi
1 mandarin
En skive ananas 
En halv banan


Jeg synes personligt det er bedst, hvis man bare blander nogle af sine yndlings frugter. Det kan næsten ikke gå galt. Og hvis man ikke er så meget for sure sager, kan man jo evt. tilsætte lidt sukker (selvom jeg helst synes man skal undgå det).



Ingen kommentarer:

Send en kommentar