Follow this blog with bloglovin

Follow Timeless

onsdag den 6. juni 2012

admirable men!

                                           Johnny Cash, en speciel mand med en unik stemme.

                                         Bob Dylan, med et kæmpe musisk og lyrisk talent.
                                             Kan man andet end at elske denne mand?

                                        Michael Jackson, passioneret vokal og gribende musik.
                                        Uanset hvad der bliver sagt om ham, så holder jeg stadig på
                         at han havde et utroligt talent, og jeg er sikker på, at at han var godt menneske!

                                             Freddie Mercury. Queen. Behøver jeg sige mere?

                                         Ian Curtis. Joy Division. Selvom han det meste af tiden
                                                    synger falsk, så elsker jeg ham stadig.

                     Alex Pettyfer. Må nok ærligt indrømme, at jeg er hemmeligt forelsket i denne mand...

                                 Andy Warhol. Elsker og hader hans kunst. Lyder det mærkeligt?

           David Bowie. For jer der har fulgt min blog, så er det nok ikke nogen hemmelighed, at jeg elsker                           denne mand! Han er jo et geni. Jeg kunne blive ved, men jeg vælger at stoppe min uddybelse her!
                                       George Craig, fra en af mine favoritbands, One Night Only

                                                       John Lennon. Regn selv resten ud ;-)

                             Leonardo DiCaprio, god skuespiller og lækker mand, kan det blive bedre?






 Pete Doherty, forsanger i The Libertines. På trods af alt det lort han har været ude i, så er han stadig en dygtig musiker.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar