Follow this blog with bloglovin

Follow Timeless

onsdag den 13. juni 2012

At være sig selv

Hvem er du? Stiller du nogle gange dig selv det spørgsmål? Er du nogensinde i tvivl om, hvem du egentlig er som person, og hvordan du ønsker, at andre mennesker ser på dig? Jeg indrømmer gerne, at jeg nogle gange selv har svært ved at finde ud af det. Jeg ønsker altid selv at opfører mig pænt overfor alle, og jeg håber da også, det er sådan jeg fremstår. Men nogle gange kan man alligevel selv blive i tvivl om, man er god nok. Men så længe man bare er sig selv og gør sit bedste, så kan man vel ikke gøre mere? Så længe vi er bevidste over de fejl vi begår, så kan vi jo ikke lave dem om, men vi kan lære af dem og sørge for, at vi ikke begår dem igen. Mennesker er komplekse generelt, derfor er vores tankegang også kompleks, og vi kan derfor selv blive i tvivl om de valg vi tager er rigtige, og om vi som mennesker er "rigtige". Så vær' dig selv (den du har lyst til at være), vis andre respekt og vær' et ordentligt menneske, det betaler sig! :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar