Follow this blog with bloglovin

Follow Timeless

onsdag den 10. september 2014

Dét gør mig Lykke Li


Jeg må indrømme, at jeg bliver en smule lesbisk, når jeg ser (og hører) Lykki Li. Egentlig var jeg ikke helt vild med hendes musik, før jeg hørte hendes nyeste plade (den er simpelthen bare fantastisk!). Men jeg har altid været fascineret af hende, og hvordan hun glider sig igennem det melankolske, mørke og mystiske univers.
Selvfølgelig er jeg - ligesom så mange andre - fuldstændig forelsket i hendes kollektion med & Other Stories! Tingene er faktisk i meget rimelige priser - det er dog stadig svært at få råd til dem, når man er på SU.
Men jeg MÅ simpelthen bare eje én af tingene derfra!

Denne sang er klart en af mine yndlings! (Jeg har da også selv øvet mig lidt på den foran klaveret herhjemme)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar