Follow this blog with bloglovin

Follow Timeless

tirsdag den 20. marts 2012

Genbrugsbutikker?


Jeg var i København i dag, med søde Amanda! Vi skulle tjekke gadernes genbrugsbutikker. Desværre var dette en lille skuffelse. Vi kunne kun finde dyre genbrugsbutikker. Hvad blev der af de billige genbrugsbutikker (med gammelt lort)? Men ja det endte da alligevel med, at vi fandt lidt! Amanda var heldig i H&M, men jeg fandt dog nogle små ting i genbrugsbutikker. 



                                                Jeg fandt denne fine ramme i Tiger.

                                                                  Amanda ! <3

Jeg fandt dette fede iPhone-cover i en genbrugsbutik (wasteland). Jeg er helt forelsket i det! Og så kostede det "kun" 80 kr.!






Disse ringe fandt jeg i en lille butik på Studiestræde. De var på tilbud til 20 kr.! Så måtte jeg jo lige have to! (Og ja jeg ved godt, at jeg har babyhænder! :p )


Kærlighed herfra! <3

2 kommentarer:

  1. De ringe er simpelthen SÅ søde! :)
    Tak for en kanon hyggelig dag! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg elsker dem også! :D Jeg skulle have købt nogle flere!
      Tak og i lige måde <3

      Slet