Follow this blog with bloglovin

Follow Timeless

onsdag den 16. januar 2013

asos - once again

Hovsa... Er lige "kommet til" at bestille en masse ting på asos.com..igen!
Jeg er studerende, skal til at flytte, og har absolut ingen penge, så ikke særlig smart, men hva' fa'en!
Jeg har endnu ikke modtaget tingene, så I må lige få en forsmag på det her!
Desværre er de stribede bukser/leggins og den grå jakke med nitterne udsolgt. Jeg var åbenbart lige heldig dér. Jeg elsker skoene! Selvom jeg er ret høj (1.77 cm) så synes jeg ikke de er for høje, og det virker til, at de er ret gode at gå i, da de har hæl hele vejen hen (lidt ligesom creepers).

Love <3

2 kommentarer:

  1. Haha, åh, asos er et farligt sted ;-)

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må man sige, Anne! :D
      Jeg må også snart vise nogle af mine nyeste ting derfra ;)

      Slet