Follow this blog with bloglovin

Follow Timeless

tirsdag den 27. marts 2012

Oh My God



Det her er faktisk virkelig pinligt! Jeg ligger i min seng og ser Bridget Jones, og selvom jeg har vidst det i lang tid, så er det lige gået op for mig, hvor meget jeg egentlig minder om hende! Jeg kommer altid ud i pinlige situationer, og gør mig selv til grin, og så er jeg utrolig klodset (udtales uheldig). Det er måske ikke på alle punkter, jeg minder om hende, men der er virkelig nogle ting, der er ret markante!


Er dog heller ikke ude i noget trekantsdrama. Og (ja jeg bruger konsekvent 'og' i starten af en sætning, selvom det er forbudt) jeg har nu har fået mig en dejlig kæreste!




Altså lige bortset fra tanker om graviditet, så er det faktisk sådan jeg står på ski. Yndigt ikke?
Utroligt at ingen andre end undertegnede kommer til skade. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar